Różowe okulary w filiżance

Historia marki
Renata Lichtenegerová
| 17.10.2023
Różowe okulary w filiżance
Alžběta Jungrová; Make-up a styling: Natalie host; Produkce: Linda Majerová 

Początkowo pomysł polegał na imporcie koreańskiej herbaty z żeń-szeniem. Doktor farmacji Lucia Havlíková była w stanie zrozumieć jej skład, a artystka i doświadczona marketingowiec Líba Drdáková wiedziała, jak dotrzeć do grupy docelowej. Dziś prowadzą odnoszący sukcesy sklep koncepcyjny Pure District z gamą sprawdzonych produktów zdrowotnych i kosmetycznych.

Dla odnoszącego sukcesy sklepu koncepcyjnego Pure District wybierają szereg sprawdzonych produktów dla zdrowia i urody. Ich podstawowa oferta obejmuje herbatę z żeń-szenia Kombe i w 100% naturalne sfermentowane kosmetyki Whamisa. Lucia i Liba najpierw uczciwie testują każdy produkt na sobie, dzięki czemu mogą za niego z czystym sumieniem ręczyć. Wspólnie założyły firmę, gdy obie zbliżały się do końca urlopu rodzicielskiego.

Jesteście twarzami własnego biznesu. To chyba wymaga pewnej odwagi...

Líba Drdáková: Sprzedajemy własnymi twarzami, że tak powiem. Oznacza to, że gwarantujemy naszymi nazwiskami, że nasze produkty nie są tylko pustą reklamą. To idzie w parze z całą naszą koncepcją. To jest to, co Luka i ja mamy ze sobą wspólnego, od początku chcieliśmy wprowadzić na rynek coś nowego, co faktycznie będzie działać.

Lucia Havlíková: W 2016 roku razem z Líbą wprowadziliśmy na rynek herbatę Kombe, która łączy w sobie działanie sześcioletniego żeń-szenia i jujuby. Był to idealny produkt do rozpoczęcia naszej działalności, brakowało go na rynku, a my same całkowicie się w nim zakochałyśmy.

Pure District

Jak pandemia wpłynęła na Twój biznes?

LD: Naszym głównym kanałem sprzedaży jest internet. Zaczęliśmy od sklepu internetowego, a później dodaliśmy sklep stacjonarny. Ze względu na charakter naszej koncepcji nie kierujemy reklamy do ludzi z ulicy. Każdy, kto do nas przychodzi, wie dlaczego, zna nas z internetu, gdzieś o nas przeczytał lub po prostu jest stałym klientem, a częściej klientką. Więc nie mówię, że nie planowaliśmy wyższej sprzedaży w zeszłym roku, ale internet nas zatrzymał.

LH: Przyczynił się do tego również fakt, że Kombe jest niesamowitym środkiem zwalczającym stres i chroniącym odporność. To bardzo pożądane efekty w dzisiejszych czasach. Kombe zawiera ponad sto osiemdziesiąt aktywnych składników. Przyjmowany przez długi czas, dostraja układ odpornościowy i tworzy tarczę ochronną do walki z chorobami. Ponadto działa jako naturalny antydepresant.

Jako bizneswoman i matka zapewne wiesz, czym jest stres. Czy herbata naprawdę może pomóc?

LH: Stres to trudna sprawa. Klinicznie udowodniono, że może prowadzić do całkowitego rozpadu organizmu. Niewiele osób może go całkowicie uniknąć. Jeśli wziąć to osobiście, mam trójkę dzieci, męża, pracę nad głową. Chciałabym mieć trochę czasu dla siebie, co jest bardzo ambitnym planem. Do tego moja natura nie pozwala mi spać, gdy nie mam wszystkiego zrobionego. Dlatego bardzo się cieszę, że mam Kombe. Dodaje mi energii.

Czysta i piękna skóra

Kluczem do zdrowo wyglądającej skóry jest dwuetapowe oczyszczanie, które należy wykonywać rano i wieczorem. Najpierw usuń zanieczyszczenia i makijaż ze skóry za pomocą Bio Whamisa Make-up Remover Oil, a w drugim kroku oczyść skórę za pomocą Whamisa Foaming Cleanser. Skóra będzie głęboko oczyszczona i pełna zdrowego blasku.

LD: Mogę potwierdzić. Piję podwójną dawkę każdego ranka i nazywam to zakładaniem różowych okularów. Jeśli chodzi o stres, to wiele zależy od priorytetów. Zostałem dość mocno popchnięty przez covid w tym względzie. Czas zwolnić i wytrzeźwieć. Kombe może w tym bardzo pomóc.

Dodałeś naturalne koreańskie kosmetyki do swojego napoju dla silnej odporności i dobrego nastroju. Whamisa? Dlaczego tutaj?

LD: Jesteśmy po czterdziestce, chcemy być zdrowe i szczęśliwe, ale też piękne. Większość kobiet, które dbają o siebie, podąża podobną, nie do końca szczęśliwą drogą. Po trzydziestce zauważają pierwsze oznaki starzenia i sięgają po droższy krem, bardziej luksusowej marki.

Pewnego dnia przestaje on działać, twarz opada, a kobieta przyzwyczajona do inwestowania w swój wygląd zaczyna myśleć o botoksie, wypełniaczach, liftingu nićmi. Nie chcieliśmy iść tą drogą.

LH: Dokładnie. Nie chcę praktykować na sobie dostępnych metod medycyny estetycznej, poczekam aż ktoś wymyśli coś lepszego. Jeśli kobieta chce uniknąć "chemii" i inwazyjnych zabiegów, to próbuje kosmetyków naturalnych.

Problem w tym, że to nie działa w zdecydowanej większości przypadków. I jak na razie znaleźliśmy tylko jedną markę, która spełnia nasze wymagania. To Whamisa - czysto naturalna i funkcjonalna.

Dyskusja dot. artykułu

Nikt nie dodał jeszcze komentarza do dyskusji

Zostaw komentarz